Jumaat, April 10, 2009

Betong Ezi Rider 04-05/04/2009


Ini adalah pengalaman pertama aku dan shahril....mengikut team yang besar menjelajah ke tempat yang agak jauh.Dalam Betong (Thailand) ezi rider kali ni aku...banyak kenal dengan bloger MTB yang selama ini aku kenal dalam blog saja :Zul perda,wan german,tokwan,ari,lon trut,team TRM,team RCT,ismail tlk intan, Perlis MTB dan byk lagi...jutaan tahniah diucapkan kepada Abang ramly SP kerana menganjurkan akitiviti seperti ini..TQ juga kepada team Kroh MTB...terutama Tuan Fadhil yang memastikan perjalanan lancar....TQ juga kepada semua rakan-rakan yang telah menyertai BETONG EZI RIDER 2009.Jumpa lagi di acara seterusnya....










rehat kat gunung inas...climbing 320 meter sea level


depan kedai amin ...MTB Betong


kat depan terowong masa pekan betong



ikan bakar...di pesta makanan Betong Thailand

pesta malam burung layang layang...kat pekan betong



macam dalan awan saja


Baru sampai air panas


kat depan Betong Hot Spring


team baju baru beli...merida UCI, Lampere, CSC

team tiga serangkai...shahril, aku...dan zul perda

rendam kaki kat hot spring



kat umah abg razif(http://balingbiker.blogspot.com/)...baru sampai dr betong

1 ulasan:

  1. SAYA TIDAK MAHU DIKENALI TETAPI SAYA MAHU MENGEMUKAKAN HASRAT HATI SAYA IAITU TENTANG BLOG ANDA YANG TIDAK SESUAI UNTUK TONTONAN UMUM. SAYA BERHARAP PIHAK YANG BERWAJIB IAITU LEMBAGA PEMBIKINAN BLOG DAPAT MENAPIS BLOG INI.

    BUNGA MERAH ATAS LORI
    JANGAN MARAH I'M SORRY

    BalasPadam