Selasa, Disember 08, 2009

Model2 kayuh Lasak 2009

Salam...ini adalah gaya gaya rider pada sesi pagi iaitu masa dok nak ambik CP1..
semua muka ceria saja...maklumlah ,semangat waja,,belum kayuh...belum tau..
.

stail sesi pagi...masih dok senyum lagi...

Gambar pinjam dari TOKI..Aku dan Tandope...

Dressing macam nak pi picnic kat pantai la...

basikal ni apa brand tah...tak pernah aku tgk sebelum ni

Zailani Perwaja (orang Besi)

Rahman Perwaja (Urat Besi)...kerling semacam ja..

Fancy colour baju tu...

Tengok apa bro....get Ready....

Toki Manjung.....hanset jatuh kayuh...nasib baik ada hamba allah yang jumpa...dapat lah semula..

Team SP.....geng A yong

Ingat hang Pro ka..........ushar semacam ja

Baju sama dgn aku ....aku juga kembar ya...

Jat Baling............jumpa masa mula sja...lepas tu hilang..

Ravi..bawa dua basikal masuk Kasuh Lasak????????????

Lontruth......senyum la....tak mula kaayuh lagi..

Team SP....tidur best..karpet tebal tu..........

Baju untuk dua musim yg berbeza

Fuyooooooooooo

Rahman......makan sampai penuh meja....saty banyak lagi.......

Arash...pelakon tu......dia pun kayuh jugak.......

Sekitar Dinner...

Semua bangun ..menanti debaran Grand prize lucky draw...MTB KTM....aku..habuk pun tak dapat..dapat makan ja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan