Isnin, Oktober 12, 2009

BM MTB Carnival 2009

11/10/2009- Pagi pagi yg indah dan hujan renyai-renyai.......maka bermulalah acara yang ditunggu selepas sekian lama berehat pada bulan puasa..
Aku tak melepas peluang masuk acara kali ni...target aku cuma boleh abis ja...dah kira baik....kira training sebelum KPLR...
Pada kali ini ramai juga blogger yang joint...rasanya ada juga yang tak joint....Team RCT, Callbaru ....tak jumpa wakil pun......?
Nasrol,Adi, tandope,cikgu faisol (aku dengar jatuh dalam kebun getah)....Team Mtb kroh.....antara yang jumpa aku masa starting kayuh.............Bila dah nak abis,last 10 Km ..aku kayuh dgn Zul Perda.......sampai abis......
kayuh kali ni,trek kira ok jugak...tapi down hill tak boleh layan sangat sebab takut sangkut kat akar pokok getah.......sakit badan di buatnya...
Trek ni kira mencabar minda kerana ,,laluan macam batas ubi ..naik turun naik turun..........letih jugak ni....
Paling aku nak berterima kasih kepada bro no Plat...863 kerana telah jumpa rayban aku...rayban tu jatuh masa uphill offroad yang mula-mula tu...

kali ni water refill kurang memuaskan...100 plus pun tak ada.......lain kali jgn buat macam ni la,,,,,,,,kena ambil contoh kedah jambore...water refill yang terbaik.........

Lepas abis acara tu ,aku terus drive ke NIOSH Bangi.....sampai kat Bangi pukul 9 mlm.
rasa macam nak pengsan pun ada...basikal aku pun bawak mai jugak...


Starting Lane

Yus .........


Lie..kroh

ramainya orang.........

Basikal aku la........

206....baru aku ingat..aku ada ambil gambar dgn dia masa Kulim race dulu..

Wan , nizam, dan Jane....

Tandope......baju metalica

Naik bukit ........


MTB Bermula...Mai tolak basikal

Nasron ( Lontrut).......tadi tolak....dalm gambar..dok kayuh pulak??

Team Soo Beng....sempat jugak aku sembang dgn dia..

Tolak Lagi la.........

Tolak Lagi la..........

Dok kenduri ka...? aku pun joint jugak.......

Nizam penuh gaya.........lama tunggu hang .....

863..........TQ bro....orang yang jumpa rayban aku.....kalu tak kena beli lain la..masa nak p hatyai ni..

Terowong masa pa????????kat bawah highway BKE

Bukit Lagi...........

Ada meeting tergempar ka????????? Bukit tinggi kat depan tu bro.

Raja Tolak Basikal..........sory lawak bro....

Awek ni baju dia lawa la.....BMW Connondale.....Mana mau cari la........

Zul perda...jumpa juga akhir nya......teman aku kayuh sampai abis..

Sampai kat sini...hati dah lega la.........dah nak abis....

Bloger la....TQ zul perda..tlg ambil gambar ni..



Gambar ni membuktikan aku berjaya tamat kan acara walaupun dapat no 439...

Letih...sampai nak bangun pun dah tak larat......Nizam

Yellow Jersey Women...Tahniah kak cik

Sekitar finishing lane........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan