Ahad, Julai 19, 2009

UUM XC Race 2009......!!!!!!!!! Best nya....?????????

UMM XC-Race 2009 ...adalah race yang hebat dan mencabar minda dan nafsu rider2.Walaupun jarak 40 km lebih ja...tapi permulaan 20km adalah yang paling mencabar....
Berapa banyak parit yang kena lintas pun aku tak ingat.....jalan licin....trek berbatu banyak...yang terpaksa angkat basikal la...ni adalah pengalaman pertama aku tanggung basikal...
walaupun letih aku berjaya melayan downhill jugak akhirnya selepas bersusah payah mendaki bukit yang sayu mata memandang...
aku juga mengucapkan tahniah kepada YUS dari Kroh MTB kerana berjaya mendapat tempat ke 27....ini adalah percapaian terbaik dari team kroh....




Sekitar pentas utama.....

Aku bersama basikal anuar....gambar sebelum permulaan......basikal bersih berkilat...


Member aku dari Penang Port....selalu kayuh bersama masa aku kat Penang....MR ANUAR



Gambar pinjam dari Blog lain.....keadaan trek first 10 km......

Acara MTB bermeula..........tolak ...tolak....tolak.....sampai abis!!!!!!!

Pemandangan indah di kawasan Downhill dan uphill yang menyeksakan...

Kayuh...bang..kayuh lagi.....dah dekat nak habis ????????

Ini lah basikal aku....dah macam bajak bendang..........trek memang sempoi....

Letih .........selepas Uphill yg panjang

Aku berjaya menamatkan race pada pukul 11.30 pagi....jarak tu tak betul...sebab masa naik bukit banyak...MTB saja...

Milik Siapa kah Topi Ini.........?????????????

Team MTB kroh....semuanya berjaya menamatkan race..

Yus...ini lah satu-satu yang geng aku yang berjaya mendapat tempat terbaik

Wan..kroh MTB...aku dok follow dengan dia sampai habis....

Ini dia Amin...Tokey Kedai MTB Di Betong Thailand....dia pun kayuh POWER tetapi geng dia accident masa 1 km yang pertama...lepas tu kayuh semula.

Kroh MTB Vs Betong MTB

Nizam Kroh MTB

makan Tghari bersama geng MTB Kroh.....dah lama tak kayuh pi Betong Dengan depa...

Dok Menunggu Lucky Draw.......habuk pun tadak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan