Isnin, Jun 01, 2009

XTVT Bulan Mei.....

Telebih dahulu aku minta maaf kat semua geng MTB ..aku tak joint banyak xtvt bulan mei disebabkan kesuntukan masa dan jadual tugas yang baru.....
aku baru bertukar opis dari Jabatan keselamatan dan kesihatan pekerjaan (JKKP/DOSH) Pulau Pinang ke JKKP Kedah....dulu cuti sabtu dan ahad....kini cuti hari Jumaat dan sabtu....kalu XTVT hari ahad susahh lah aku nak joint...lagipulak....aku tak boleh ambil cuti dalam tempoh sebulan....tapi xtvt bulan JUN aku boleh Joint tapi.....banyak pulak kenduri kahwin bulan ni.....
Aku dok rumah sewa kat area jitra....aku teruja tgk geng di sini kayuh...tiap2 petang ada kayuh.....malam rabu pun ada kayuh jugak,aku teringin nak joint..tapi tak brapa kenal geng sini lagi...,,,tapi hari cuti aku ada kat area Baling....

pada 29-30 /05/2009 aku pi Tranganu...member aku ada kahwin dgn orang Kampung Teluk Ketapang.... so..boleh jalan sikit...XTVT riadah...dan memenatkan...perjalan jauh...
Baling Ke Kuala Trangganu....

Bersama 2 teman aku yang bertugas di JKKP Teranganu...dulu kerja sama dgn aku di JKKP Pulau Pinang...semua dah dok cakap bahasa slang tganu dah....

Menikmati Ikang celup tepung,sotong goreng tepung dlll di Pantai Teluk Ketapang


masa balik dr K.Tranganu...kami ikut jalan penarek ke besut...singgah kat masjid...di setiu....masjid kat Tranganu...semuanya...lawa-lawa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan